رویا پرداز

این واژه ای است، درباره موسس (آکادمی بختیاری) که به وضوح می توان در تمام سال های کسب و کار در ایشان دید. انتقال تجربه یک کارآفرین از شروع برند آیس پک و نحوه ثبت و فرانچایز آن از سال ۱۳۸۵، به دانشجویان بیزینس مستری این امکان را می دهد، تا با شناخت بیشتر در ثبت و گسترش جنبه های حقوقی و اجرایی، با تخصص بیشتر کسب و کار خود را راه اندازی و گسترش نمایند.
نگاه کلی بابک بختیاری به تفکیک برند که در دوره بیزینس مستری خواهید آموخت:
1)personal brand یا برند شخصی
2)product brand یا برند محصول
3)organization brand یا برند سازمانی
4)geographic brand یا برند منطقه ای
“همه ما برند هستیم، چه خوب چه بد، فقط مسیر برند شدن را نشناختیم”

مهمترین چیزی که از شما می ماند حس ناب(قدرت)است

از سندروم استکهلم و همکاری گروگان گیری ها و گروگان ها تا شناخت همزاد پنداری در ایجاد فروش. این جمله ای است، که به وضوح در آفرینش گر دوره موفقیت علمی می توان یافت
در دوره بیزینس مستری برای دانش پذیران، استاد دکتر آرین اکبری، به شما موفقیت ناب از جنس متقاعد سازی را در کسب و کار، آموزش می‌دهد. اگر جلیقه نجات به تن آدم در حال غرق شدن بپوشانیم او را نجات خواهیم داد در حالی که همان جلیقه را در تن ماهیان همان آب کنیم، آنها را خواهیم کشت. شرایط کسب و کارها با هم متفاوت هستند

به جای اینکه فکر کنیم کسب و کار الکترونیک چیست؟"بهتر است فکرکنیم کسب و کار الکترونیک چه چیزی نیست"

انجام کسب و کار، با استفاده از ارتباطات راه دور و ابزارهای مرتبط، همراه با معرفی بنگاه های کسب و کار و یا صنایع به بازار هدف.
در واقع کسب و کار الکترونیک ترکیبی از تجارت الکترونیک، هوشمندی کسب و کار ، بازمهندسی فرآیندهای کسب و کار، ایجاد زیرساخت الکترونیک در داخل کسب و کار، مدیریت ارتباط با مشتری در بستر الکترونیک، مدیریت زنجیره تامین، برنامه ریزی منابع شرکت است.
کلیه موارد اشاره شده را استاد محمد علی نژاد در دوره بیزینس مستری به دانش پذیران آموزش می دهد.

شبکه اجتماعی گفتنش ساده و انجام دادنش به نسبت ظاهرش دشوار"کافیست فقط کپی نباشی حتی با داشتن لهجه خاص"

امضا با نگرش منحصر به فرد شخصیتی شماست، که شما را متفاوت می‌کند. شخصیت کارآفرین و صاحب کسب و  کار، به همراه سازمان بندی پویا در درون دسته بندی (روانی-فیزیکی) بر روی شبکه های اجتماعی را استاد امیر حسین سید آشور، در دوره بیزینس مستری، برای دانش پذیران، به تصویر می کشد
همه میدانیم، بدون داشتن هدف شفاف و واقعی، بدون اقدام درست و عملیاتی، موفقیت اتفاق نخواهد افتاد

اسم(کسب و کار)شهرت نیست

نام کسب و کار به معنی اعتبار و معیاری است، که بابت آن مشتری شما را در ذهن خودش دنبال می کند و از روی اعتماد از شما خرید می کند.
نام کسب و کار در واقع به معنای این است که دستگیر دیگران باشیم و نه مچ گیر دیگران.
دنبال فرآیندها بودن و نه دنبال برآیندها بودن.
این مهم را، در دوره بیزینس مستری استاد سرکار خانم دریایی، به دانشجویان دوره بیزینس مستری آموزش داده، و نحوه ثبت آن به صورت قانونی را تا پایان مسیر ثبت همراهی می نماید.

نوپای ناب و درک توانمندی

افراد زیادی در کسب و کارهای مختلف، در مکان های مختلف بررسی شدند، از شرایط خاص و فرهنگهای قالب متوجه شدیم، صاحبان کسب و کارهای مختلف اکثراً کسانی هستند که در لحظاتی که باید سکوت کنند نه تنها ساکت نیستند، بلکه با هیجان ادعاهای زیادی روی کسب و کار، تخصص و برند کسب و کارشان را عنوان می‌کنند
این همان پیدا کردن موقعیت خاص در جغرافیای استارتاپ است. شناخت استارتاپ‌ها و راه‌اندازی آن عنوان و تشریحی است که در استاد حمیدرضا فرضی، با نگرش سهل الوصول شدن روزمرگی مشتریان، به دانشجویان دوره بیزینس مستری به جهت گسترش کسب و کار آموزش می دهد

تحقیق تدبیر تمایل تناسب چهار ت از جنس...

واژگانی که هر روز با آن سر و کار داریم اما امروز برای اجرایی کردن آن در کسب و کار مسیر شروع را نمی دانیم.
اما پنجمین (ت) بسیار بسیار بسیار مهم است،تمایز
در دوره بیزینس مستری استاد دکتر سالار معینی کرمانشاهی، روش های فنی هر کدام در کسب و کار را، به تفکیک در بازاریابی، برایتان به تصویر کشیده و راه‌های اجرای آن را آموزش می دهد.
استراتژی یعنی رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب

اگر زندگیش نکرده باشی،پس نمیدونی

شما از کجا میدونید که یک چیز رو به طور کامل میدونید؟
این مهمترین سوالی است که مدرس حوزه تربیت ذهن، استاد مهدی رمضانی مقدم، در شفاف سازی نوع آگاهی برای مخاطب دانش پذیر بیزینس مستری، در تعیین سطح اولیه در ابتدای راه کسب و کار مطرح می کند
چگونه یافتن و چگونه پردازش کردن صحیح، از جنس کشف برای صاحب کسب و کار در اولویت ابتدایی است

هنر جنگیدن در شرایط مختلف

تصمیم گیری های درست، انتخاب های درست
استراتژی در دانشگاه خیابانی، به شما یاد می دهد که من چه کارهایی را انجام ندهم، تا موفق شوم. این سرفصل از دروس را استاد مهدی صفایی، در دوره بیزینس مستری به دانش پذیران آموزش می دهد.
استراتژی یعنی هنر پیروزی و روش پیروزی

شناخت نقاط ضعف کسب و کار

(برجسته کردن نقاط قوت)
این مثالی است، که همه ما شاید، در طول روز برای ارتباط با افراد در دنیای خارج از آن استفاده کنیم، ولی در دنیای دیجیتال و روی کسب و کار برای مخاطب هدف
چرایی و چگونگی تولید محتوا، را برای دانش پذیران دوره ی بیزینس مستری، استاد پوریا سلوتی با تولید محتوای غنی و به روز، بر بستر وب عنوان می‌کند و تاثیرات آن را بر روی رفتار جمعی در وب، با ابزارهای مرتبط با گوگل به تحلیل می گذارد

متفاوت بودن به چه درد میخوره، وقتی اثر بخشی نداری...

پس نیازی نیست متمایز باشی فقط خاص خودت باش
تولید محتوا، از جنس مخاطب هدف نوعی همزاد پنداری مستقل به حساب می آید.این نوع تجربه را میتوانید با ارتباط گرفتن از جنس کلام و تصویر، همراه با عمل گرایی، در کلاس های بیزینس مستری از استاد محسن تربیت دوست (کارگردان) پیدا کنید.
(دیگران چقدر میدانند که شما در تخصص خودتان خبره اید؟؟؟)
آیا فقط باید تبلیغ کنم؟؟؟
خیر